środa, 21 sierpnia 2013

KONIEC!

Hejka.
Ten blog, mój pierwszy blog istnieje od końca marca. Nie wiedziałam, że będziecie chcieli żebym pisała dalej te moje jak to wy twierdzicie cudowne czy jakieś inne scenariusze. Ale teraz ja odchodzę z tego bloga. Mój blog zostaje zamknięty ponieważ moja mania na punkcie HoA się skończyła.  Nie mam już pomysłów na żaden z moim trzech blogów o tym serialu. Teraz bardziej interesuje mnie " Violetta". Dlatego też zapraszam na swoje blogi z opowiadaniami:
http://violetta-maxi-y-naty.blogspot.com/
http://violamojahistoria.blogspot.com/
http://violetta-moja-wersja.blogspot.com/


Czyli co to koniec. Teraz zrobię podsumowanie:

Liczba wyświetleń dzisiaj
9
Liczba wyświetleń wczoraj
89
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
1 902
Łączna liczba wyświetleń
9 709


Wszystkie komentarze: 66
Posty: 23
Obserwatorzy: 7


Liczba wyświetleń według kraju

Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
WpisLiczba wyświetleń
Polska
293
Niemcy
6
Wielka Brytania
2
Rosja
1
Stany Zjednoczone
1



Liczba wyświetleń według przeglądarki

WpisLiczba wyświetleń
Chrome
115 (37%)
Firefox
69 (22%)
Dolfin
43 (14%)
Mobile Safari
26 (8%)
Internet Explorer
25 (8%)
Safari
14 (4%)
Opera
11 (3%)
NokiaBrowser
3 (<1%)
Obraz przedstawiający najpopularniejsze przeglądarki

Liczba wyświetleń według systemu operacyjnego

WpisLiczba wyświetleń
Windows
210 (70%)
SAMSUNG
43 (14%)
Android
27 (9%)
iPad
13 (4%)
Linux
3 (1%)
Symbian/3
3 (1%)
Obraz przedstawiający najpopularniejsze platformy






Na serio nie liczyłam na to, że ktokolwiek polubi mojego bloga. A jednak. Bardzo wam dziękuje, kocham was.
Oczywiście tak jak na tamtych dwóch blogach piałam będę dalej komentowała wasze rozdziały.
Mam nadzieję, że zajrzycie na moje blogi o serialu " Violetta".
Pozdrawiam i żegnam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz